Klik op de vraag voor desbetreffende antwoord.
Tarieven
- Moet ik borg betalen?
Onze machines en gereedschappen vertegenwoordigen een aanzienlijke waarde.
Daarom vragen wij van particuliere klanten en bedrijven, welke geen rekeningklant van ons zijn, een borgsom - Wanneer ontvang ik de door mij betaalde borg terug?
Wanneer u de borg contant heeft betaald, krijgt u het restant contant terug.
Wanneer u de borg heeft gepind, zal het restant binnen 3 werkdagen teruggestort worden op uw rekening - Wat zijn de verbruikerskosten en hoe worden deze berekend?
Onder verbruikerskosten vallen o.a.; brandstof, olie, slijp- slijtagekosten.
Informeer bij het afhalen, reservering of bezorging van het product hoe het e.e.a. verrekend wordt. Onze medewerkers staan u graag te woord. - Als ik van zaterdag tot maandag huur, hoeveel dagen betaal ik dan?
U betaald dan het weekend tarief. Het weekend tarief is geldig vanaf vrijdag 15:00 tot maandag 11:00 uur.
- Kan ik ook voor een halve dag huren?
Wij hebben een aantrekkelijk 4-uurs tarief. Dit geldt alleen op de desbetreffende huurdag tot 16.30 uur.
Op zaterdag tot 13.00 uur.
Overige vragen
- Wat zijn de openingstijden?
Onze openingstijden zijn:
Maandag t/m vrijdag: 07.00 - 17.00 uur.
Zaterdag: 08.30 - 13.00 uur. - Hoe kan ik een gids / catalogus aanvragen?
Onze gids / catalogus kunt u gratis ophalen in ons filiaal aan de Oude Haagweg 551, Den Haag.
- Kunnen jullie een rolsteiger opbouwen?
Wij geven advies indien u een rolstijger wilt plaatsen,
u dient echter zelf voor de opbouw van de rolstijger te zorgen. - Zijn jullie gesloten met de feestdagen?
Op onze site kunt u alle informatie over K-Rentool vinden waaronder de contactgegevens en de openingstijden.
ChemischToilet
- Kan ik als particulier ook een Chemisch Toilet huren?
Uiteraard kan dit, hiervoor kunt u het beste contact opnemen met ons filiaal, U dient er wel rekening mee te houden dat de vermelde prijs is gebaseerd op een minimale huurperiode van 3 weken.
- Hoe weet ik wanneer een Chemische Toilet schoongemaakt of opgehaald wordt?
Neem hiervoor contact op met K-Rentool (070-4482020).
- Kan ik aangeven dat een Chemische Toilet op een bepaalde dagen / tijdstippen niet gespoeld mag worden ?
In overleg is er veel mogelijk waarbij we altijd rekening houden met uw wensen,
voor specifieke verzoeken vragen wij u contact op te nemen - Een Chemische Toilet is al enige tijd niet schoongemaakt, wanneer wordt deze alsnog schoongemaakt?
U dient dan contact op te nemen met ons filiaal: 070-4482020
- Ik wil een Chemisch Toilet verplaatsen, hoe kan ik dat het beste aanpakken?
In dat geval kunt u het beste een nieuwe toilet op de nieuwe locatie laten leveren en de ‘oude’ laten ophalen.
Indien u de toilet zelf verplaatst dient u de nieuwe adresgegevens door te geven aan het filiaal,
deze locatie zal dan als een nieuwe locatie worden meegenomen in de planning. - Kan ik ook een Chemische Toilet korter huren dan 3 weken?
Uiteraard kunt u ook korter huren,
de vermelde termijn van 3 weken is echter indicatief voor de standaard huurprijs die berekend wordt.
Voorwaarden en procedures
- Kan ik de machine ook laten bezorgen en zijn hier kosten aan verbonden?
Uiteraard, de kosten zijn afhankelijk van het afleveradres en de te bezorgen machine(s).
Deze kosten verschillen per regio en per artikel. Indien u meer informatie hierover wilt ,
kunt u contact met : 070-4482020 - Ben ik verzekerd tegen brand en diefstal?
Hier vindt u onze verhuurvoorwaarden.
- Wat te doen bij een storing, diefstal of vermissing?
In geval van storing, diefstal of vermissing verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk te melden
bij ons filiaal aan de Oude Haagweg 551, 2552 GH, Den Haag, 070-4482020 - Waar vind ik de verhuurvoorwaarden?
Hier vindt u onze verhuurvoorwaarden.
- Heb ik een ID nodig om te kunnen huren?
Ja, dit is bij K-Rentool verplicht, u moet een geldig legitimatiebewijs (paspoort, ID-kaart, rijbewijs) kunnen tonen.
- Dienen de gehuurde materialen schoon retour gebracht te worden?
De machines en gereedschappen die u huurt zijn schoon en verkeren in goede staat. Reiniging- en/of reparatiekosten worden in rekening gebracht .
Online reserveren
- Ik heb een online reservering gemaakt, wanneer ontvang ik een bevestiging?
Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.
- Hoe kan ik een reservering plaatsen?
U kunt een reserveringsaanvraag plaatsen via onze website,
Achter elk artikel staat: reserveren. U klikt hier op, vult het formulier in en klik op verzend.
U heeft nu de reservering geplaatst. - Hoe kan ik mijn reserveringsaanvraag annuleren / wijzigen / verlengen?
Neem contact op met ons filiaal: 070-4482020.
Technische vragen
- Welke nieten en/of brads zijn geschikt ?
Welke nieten en of brads passen bij het juiste apparaat:
Klik hier voor een indicatie